onsdag 31 augusti 2011

Oh, this is gotta be the good life

Goddag! Blev väckt av mamma vid typ halv 10, hoppade in i duschen & fixade mig hämtade upp Madde. Sen körde vi & hälsade på Anki, snackade om helgen osv. Sen köpte jag biljetterna till Henke & mig, ägde! Därefter körde vi & fikade samt tog igen lite snack! det var minsann gött som tusan. Pratade med Jonathan i tele också men det bara bröts hela tiden, köp ny telefon!!!! försökte få tag i Henke också men vafan... Körde nyss hem Madde & ska fixa lite, äta & sen köra till jobbet. Olyckligtvis är det jag som kör idag igen... jaja! får inte glömma Didde & Tims presenter heller, har gjort de hela veckan & de är lite otåliga de där killarna... hm. Nehepp, nu skall jag bestämma frissa! Puss
Antingen ha nedsläppt hår som jag hade när jag åkte idag! eller...
ha en utbakad fläta från öra till öra som jag gjorde nyss... hm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar