måndag 8 augusti 2011

I'm my own crowd


älskar min närvaro.. tror ni jag somnade gött igår eller? nepp, sov 2h inatt, som det brukar vara : ) men drog mig till jobbet, var jag som körde också.... åh! same shit tomorrow too.
Direkt efter jobbet började jag packa ner allt till Ayia Napa, fick lite panik med väskan. Åkte till apoteket & shoppade lite stuffs, även på Ica. Sen blev det Anki en lite stund, tills the gang kom! Övningskörde som sagt Amelas bil så vi kan ta oss till Stockholm, det gick fint. Tills jag fick motorstopp, igen igen & igen. Haha. Älskar det. Men jag körde satans fint för att vara den svåra bilen. Är så saaaaatans taggad & pepp på detta nu!!!
Gick hem från Amela sen, drog till moster & hämtade ytterligare en väska, sen hem & duscha! & tro det eller ej, men jag har fan packat allt nu typ : D eller alla kläder typ, hygienartiklarna får vänta lite & allt annat småplock, så jävla nice är jag! & vad är inte bättre än att veta att man har gått ner 3-4 kg nu också : D perfekt inför resan. Love it. he he he.
Så nu ska jag krypa till kos, svintrött & totalt slut. Fortsätter med packningen imorgon! fett.
puss darlings

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar