onsdag 3 augusti 2011

Rip the nails

Vänsterhanden, ringfingret är fuckat efter Designer Drugs, de andra är utväxt.
Högerhanden, ringfingret är vaskat, halva lillfingret är vaskat, allt under Skrillex, de andra är utväxt. Inte helt snyggt ellerhur? nää, & eftersom jag ska utomlands så palla lägga pengar på att fixa dom... kommer ta sönder alla där nere ju... istället målade jag dom : )
I en mörklila/mörkröd färg! dööö nice är det, lite häxnaglar men finare än innan! Dock har jag inte tagit bort slarvet runtom ; ) men äh. Nu ser man liksom inte utväxten, inte det trasiga & den som är helt borta smälter in lite bättre!
Jaha mina naglar, det var kul så länge det varade ; ) dock är nog detta lite mer min stil nu,
puss nu ska jag hälla skollande hett tevatten i halsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar