tisdag 9 augusti 2011

Projekt; packning!

kompis det går bra nu.

whattuuuuup!!! satan i gatan så trött jag är eller.
Däckade som fan igår efter att jag varit igång hela dagen. Som tur väl är så somnade jag innan åskvädret, hade fått mess av Didde om åskan som jag såg imorse, gissa om jag vart rädd. Trodde att det åskade då... hm! Jobbet gick an i alla fall, har packat upp & ner hela dagen. Varit på ICA & köpt toffsar+spännen. Haft farmor & farfar på besök också, fick cash av dom till resan : ) mycket mycket snällt må jag säga : ) så nu ska jag packa lite till, försöka få mamma till att fixa fram de andra grejerna jag ska ha med + lite till. Sen får vi se hurfan detta blir : P måste väga väskan nu också tror jag... har en känsla av att jag kommer äga med handbagage. hehe. Såååå vi hörs kanske senare, eller imorgon ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar