torsdag 1 september 2011

Busy woman 2 .0

Nyslingad, fast ser mörkt ut i utväxten pga ljuset haha!
den "röda" slingan syns lite men är somsagt fail som ni kan se!


Hej : ) Fyfan va trött jag var idag när klockan ringde vid 8... somnade nog runt 3 igår, kunde inte hålla mig ifrån VD hehe. Satt hos frissan till 11.20 sen... jisses. Men bra blev det, slingade utväxten, sen gjorde jag en röd slinga i underhåret, men är ganska missnöjd med den, ser typ uttvättad/tacky/ brun/jagvetintevad ut. Så ska förbättra den hemma istället. Får se om jag hinner imorgon innan tåget. Kan bli knappt med tid.
Ska snart köra till jobbet (jag som kör IGEN) jävla mamma! hehe. Så måste packa ner allt, sen måste jag försöka lägga fram det jag ska ha med mig till helgen? Hur fan ska jag hinna allt egentligen.
Anywho, ägde på jobbet igår! Gav Didde ett armband från Cypern & ja han blev minsann glad, får se vad Tim tycker om sin present ; ) haha! Nej men var nere & köpte lite presenter till killarna i Götet innan också, måste ju ha med sig lite snälla grejer för att de låter en bo där!
Sååååå vi hörs när vi hörs! have a nice evening, jag vet att jag ska ha det eftersom det är pizza-torsdag! hha. Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar