söndag 25 september 2011

All I can say i OMG

Men hallå eller : )
Fan va gött det var igår! Började med kalas i bowlinghallen för morfar. Buffe & vin, asgött.
Sen efter en kopp kaffe & lite sång så begav vi oss hem till mormor & morfar för att äta tårta, dricka grogg & mingla lite! Dock var jag fullt uppe i att fixa en massa, vid halv elva tillslut steg jag anki melker & david +6 andra emmaboda killar på en minibuss taxi som tog oss till Växjö : D haha! spontant är bra! Fick dock stanna endel gånger på vägen för att kissa (a) my bad!
Anki slarva bort sin mobil också... klant!
Väl inne så mötte vi upp tetra & torsten mfl. i kön till kafé de lux, men anki & jag drog oss bort mot oleó istället. Mötte upp bille, tim, jalle, robert mfl, vart ett jäkla gäng! Drack goda drinkar (åh rosa pantern jag har saknat dig), dansade sönder, på dansgolvet, scenen & framför mingelfotografen hände det endel haha! Men fan va kul vi hade ändå : D efter att anki var lite nasty så var de dags att dra tillbaka till luxen för att hämta upp grabbarna : ) tog ett tag men de gick! snällaste zeljka hämtade oss & jävlar vilken fest det blev i bilen, hahahaha! dör lite när jag tänker efter, hämtade upp mer dricka hemma eftersom vi skulle efterfesta, men efterfesten hade dött under tiden vi åkte så vi fick åka hem igen efter många om & men! haha
Men tack som fan igår skrillex ; ) det gör vi om! puss & kram
idag: ugly betty, vatten & internetshopping (jaa jag vet, jag ska inte men får ju massa erbjudanden eftersom det är lönehelg) PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar