fredag 23 september 2011

Little sun shine on me


Tja! Har sån fruktansvärd värk så jag vill bara ligga på golvet & lipa typ.
Min skuldra gör så att jag inte kan köra bil : ( lite tråkigt. Var i Nybro efter jobbet för att hämta symaskinen, hann med Jysk jävligt fort också! Fick med mig prydnads grejer, ett överkast & stor spegel : ) nice! Även en tavla fast från Nybro Glas shop.
Hade sån smärta i armen igår efter blodprovet & så visade det sig att hon stuckit fel... så hon hade stuckit i en muskel som gjorde att jag svullnade upp i vänster arm, & fick värk upp till axeln & ner till fingrarna : ( ville knappt arbeta idag! Men har massa linnement (?) plåster på hela kroppen, som ser ut som nikotinplåster, haha!
Ska slå in Jonathans present nu, som jag äntligen(!!!) fick på posten! För om typ en kvart kommer han hem : ) göttigt.
Nehepp, dags att fixa sig inför dinner hos grandma & grandpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar