fredag 16 september 2011

Getting ready for a trip downtown

Godkväll.
Hann städa garderoben, fast det "gömda" får jag vänta lite med. Dock somnade jag mitt i allt, efter att jag & mamma ätit lite thai mat, gick i matkoma u know. Vaknade av mess av Diana, som jag helt glömt bort! Städade klart rummet & plockade in nytvättade kläder!
Nu har jag minsann svirat om till sängkläder, packat min fina skinnryggsäck med kläder & umgåts lite med My Name Is Earl ; ) hehe. Ska ju faktiskt åka ner till Malmö imorgon, till Oskar, med Anki & Wejnan. Göttig. Blir lite spontant, men spontant är kul. Funderar på att byta till det nya påslakanet jag köpte idag : ) hehe det är sååå fint. Ska visa er mina fina städning osv sen också! Earl kommer hålla mig uppe ett tag till ; ) hehe fastän jag är dödstrött efter all aktivitet idag. Vi säger puss så länge, btw ändrade header, bättre huh?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar