tisdag 13 september 2011

You should leave the door open

Buuu, fan va kasst man kan må! Stressade sönder mig själv på jobbet igår så svetten bara rann, idag vaknar jag med fruktansvärd nackont & huvudvärk. Men ändå måste jag pallra mig till jobbet... Love this. Får chilla till helgen istället, tror ingenting är planerat så får väl hålla det öppet sålänge. Hoppades på att nån av mina beställningar skulle komma idag, men tror icke det.
Har ju värsta orkanen utanför huset, askul! Ska sätta upp min rullgardin nu tror jag, pallar inte vakna av solljus längre! Sen måste jag ta tag i min garderob... : ( buhu. Skulle egentligen klippt mig idag, men måste fixa grejerna här hemma istället, får bli en annan dag.
Så vi får la höras senare om jag inte har stressat ihjäl mig ens innan jobbet börjat... hah!
Har nog för mig att det är möte idag också? Ja jisses, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar