torsdag 22 september 2011

Short hair lady

Hej!
Buhu, hade hälsokoll idag på jobbet. Tog blogprov & stick i fingret & nu är min arm helt upfucked. Suck. Men hade kalasbra hälsa, blodvärden & sockergrejer & allt. King är jag,ska dock börja motionera mera : ) men det är gutt. Fick även en läkartid på köpet eftersom jag fortfarande har problem med min höger arm/hand/axel så måste träffa en läkare i Kalmar för att undersökas om jag är kandidat till att opereras eller inte... fan va läskigt. Ush, hatar sjukhus. & jag har aldrig opererats.. : ( hålla handen? jatack!
Fick också bekräftat att det jag har så ont i skuldran av är troligen en låsning, så måste ha akupunktur för nacke, huvud & skuldra... frisk tjej var det va? nej men det äger att de faktiskt gör något åt det : ) jag är nöjd! asbra dag.
Hoppade av i centrum idag efter jobbet för att vandra hemåt till Amanda, som klippte mig, typ 1dm, ägde! Så nu är jag korthårig : ) riktigt friskt & fint faktiskt. Jättenöjd!
Sedan promenerade jag hemåt, mamma mötte upp mig halvvägs så gick vi in till gravarna & kollade lite. Sen fick det bli skogspromenad : )
Nu har jag hjälpt mamma lite till med recepten medan hon har städat ur köket typ, men nu skall vi minsann baka tror jag : D hehe göttigt. Sen blir det fan dusch & säng.

Nöjd korthårig tjej : ) som dessutom firar en lycklig stund imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar