onsdag 21 september 2011

Rix top Issa

Ojojoj, fasen!
Var i Nybro igår efter jobbet.......... anywho var bara där för att lämna in mammas symaskin, pappas klocka & sen äta på McDonald's. Var hemma vid 6, däckade satan vid halv 7 tiden. Mamma hade försökt väcka mig i en kvart? jag rörde tydligen inte en min? pappa hade ringt 3gånger? kanske var en aning trött, ja fyfan. Sov till klockan 12, kissade & kunde knappt somna om -_- typiskt. Men blev rädd vid 04.20 så antar att jag hade somnat om, även om de inte känts som det.
Arbetsdagarna har gått fruktansvärt bra också, släkte massa bränder & sånt igår ; ) gick nämligen brandutbildning, fick släcka brand med pulversläckare & sen en docka med brandfilt. ASKUL, ska nog bli brandman. mmmh. & idag var jag städerska... mindre kul. Svettades sönder rent ut sagt : P haha. Har även varit & handlat mat, lagat pizza med mamma, hjälpa mamma att skriva över sina gamla recept till datorn (asjobbigt) samt hjälpt henne ladda ner typ 9 ljudböcker. Haha fan va snäll jag är : ) har även fixat klipptid imorgon hon Amanda & sen blivit bortbjuden x2 på fredag. Morfars 80års kalas på lördag & Jonathan kommer ju också hem till helgen så måste slå in massa paket! JA JISSES så fullt upp.
Men nu är jag i alla fall nyduschad, så ska smörja in mig, skriva ut några av recepten & sen krypa till kos. Så jävla gött alltså! ni får ursäkta upparna, men som ni märker..! busy girl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar