tisdag 13 september 2011

So please stop


Tjabba! Har stressat sönder idag & ändå har jag inte gjort det jag skulle göra?
Fick mina paket från ur&penn samt JFR.se idag : ) asgött med snabb leverans, har ena glass öronhänget på bilden på mig idag ; ) fett snyggt, var nöjd med alla grejer. JFR is the shit.
Klippte även av en gammal skjorta till väst, är så varm på jobbet så går inte ha skjortor, så fixade den på bilden lite snabbt idag, ni ska få se bättre sen nån dag! Nu är jag stressad, ska åka om tio min! puss har även fixat en present till Ankica idag, hoppas hon blir glad, det hade jag blivit, dock får vi vänta med det i 2mån till. Tittade även på en annan grej men måste fundera lite mer på det, tänka sig att dagen med D närmar sig med stora steg & vi har knappt planerat festen... well we'll see! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar