söndag 11 september 2011

It's not always like this, I promise

Typ godmorgon, usch det var inte alls kul igår? nae fyfan.
Förfesten var dock chill så ah : ) drog till Amigo runt halv 12 tiden, spenderade mestadels av tiden utanför... bråk alltså, så onödigt. Så runt halv 2 drog jag anna & anki hem till killarna hos Bille, där det blev soffhäng med Bille, Didde & Robban. Tim & Anki hittade nått eget, sen kom Jesper & hela bandet, tror de heter Vapenbröder? Ah de spelade i alla fall på Amigo, men de stod utanför så träffa bara dom lite snabbt när vi drog.
Gick hem i duggregn med Anna, det var chill! Idag chillas det satan, ska städa lite, har möblerat rummet & så fett nice. Måste också erkänna att jag verkligen börjar sakna min bror, det suger lite att vara ensambarn här hemma... nu måste jag städa (om jag orkar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar