lördag 24 september 2011

Getting redy to go back to the 20's

Godmorgon!
Vaknade av smärta i armen, gick inte att väcka den : ( men fick sova till halv elva i alla fall, vaknade av att min bror skrek på mamma -.- haha! gick ner & fick nya varma frallor till frukost, mamma ligger i när bror är hemma alltså haha!
Var hos Diddi med girlsen igår, fruktansvärt trevligt måste jag säga : ) hallelujah!
Madde & jag drog runt elva tror jag. Däckade kort därefter ; ) heh.
Idag har det minsann chillats, ska snart äta lite lätt mat & sedan duscha & börja fixa mig! Ska ju iväg på 80års kalas vid 5! sen får jag se vart kvällen bär av, hemmafest eller dra ut, det är frågan! : ) kul att träffa alla kusiner igen i alla fall, alla är ju hemma så : ) nehepp dags att dra sig ur sängen, här får ni se min shopping igår! : )

Överkast med mitt favoritmönster : D
Ny visdomsords tavla!
& den stora fina spegeln : ) ååh den är så fin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar