tisdag 6 september 2011

She will always hate vampires

Puh, vilken jobbig dag..! är helt slut, stressade sönder hela dagen, bara stuffs to do all the time men men : ) det är gött i alla fall. Var menat att jag skulle somna direkt när jag kom hem, men fastnade i VD ja herregud så spännande! är nog snart klar med s02.
Ringde blodcentralen också & ändrade tid, asjobbigt, har även fixat inför helgen osv. Gött.
Har fräschat upp mig lite nu också sen napa, målat naglarna, skrubbat kroppen & färgat ögonbrynen. Ska möblera lite i rummet också innan jag somnar, hehe. Beställde förresten ett mobilskal igår, hehe lite bling sådär! får se sen. Bjussar på brors bilder från helgen sålänge.
David, jag, Anki & Henke på spårvagnen!
Random, Henke, jag, Anki, Julia & David på inflyttningsfesten hos Jonas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar