måndag 19 mars 2012

Hola hombre

denna (äckel) varelse hittade anna idag på jobbet när hon sopade golvet... FRÄSCHT att hitta en millimetertunn 7cm sönder tryckt & totalt uttorkad torr jävla ödla??? nää fyfan va äckligt det var, som malin sa, värsta zoo jobbet vi har ju!

men annars då? jag sov lite mer än 1h inatt? älskar livet, men överlevde eftersom det finns red bulls på jobbet ; ) kashing. gled i vision & min hand gör inte ont!!!! liiivet. sen fick jag ögonaböj min egenbedömning & löneförhöjning minsann ; ) u got it girl. steg 4 poäng upp så får lite mer i lön från & med nu! liiiivet.

efter jobbet drog mamma pappa & jag till farmor & farfar. blev bjudna på en uuuurgod fläskfilé gratäng med champinjoner & mögelost täcke & gräddsås (huuuur gott???) liiiivet. & ja jag hjälpte dom med massa bilder som de ville ha från digital till irl. satt nån timme med det, tjänade till & med lite cash på det : ) man tackar!

nu har jag spenderat kvalitets tid med min bror, behövdes! & så har jag shoppat... once again, var riktigt snäll & köpte en tröja till min bror samtidigt med eftersom den hade varit R.Å snygg på honom! kunde inte låta bli.
well my day so far! nu ska jag däcka! enyoj the reading peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar