torsdag 1 mars 2012

You complete my collection

lagom nöjd tjej alltså! fick mina skor på posten igår så hämtade ut dom i morse : ) åh de är finare än finast, dock måste jag gå in dom lite. Är lite glappa i hälen så är rädd för att få skoskav på mina små hälar : ( men fyy så fina dom är! ska gå med dom lite på jobbet tror jag... eller kanske inte. har fått ett annat paket att hämta också... men det får jag göra imorgon innan jag åker till Kalmar! gick upp vid 9 självmant idag med : o vad är det med mig? fast imorgon måste jag typ gå upp halv 8 : ( ska på blodgivning vid 10.15 askul.
Sista dagen på jobbet för veckan då! gött eftersom vi ska käka kycklingsallad & pommes idag ; ) göttigt värre. ska chilla runt lite i mina skor nu! jobbet om en timme! hejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar