torsdag 8 mars 2012

Congratulations girls

hej, nya armbanden är de gula till vänster! lite otydliga bilder... men det ena är neongult flätat & så är en guldkedja ihopflädad med det... det andra är silvrigt med neongul toffs & lite andra grejer! love them a lot, ganska gangster. men ni hittar dom på bikbok!
de andra två är från asos.com fick hem mitt paket idag, lagom bra eftersom jag varit lite off på senaste så det behövdes idag! gav ett armband till mamma också eftersom det är kvinnodagen idag, grattis kvinnor!
& på tal om paket, har fortfarande INTE fått min lil wayne tröja?? vafan up med det liksom. jag la beställningen 20/2... sen skulle den skickas förra onsdagen & dom lovade leverans fredag eller början av denna vecka, men alltså seriöst! jag älskar tröjorna därifrån, snygga osv men tänker nog ALDRIG beställa där igen, så ocoolt!
ligger & degar till BB repriser & snart kommer mamma hem & lagar tacos fyfan va gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar