torsdag 22 mars 2012

Väx upp!

Först: FYFAN! för bigbrother, såg nyss gårdagens avsnitt. att ett bolag ens vill stå för det som visas, att ens gry vill stå där & vara programledare för det som försigår... förskräckligt. jag finner fan inga ord längre, jag trodde det var VUXNA människor som gick in! vuxna in my ass... blir fan riktigt less, tråkigt då det troligen aldrig kommer visa bb igen efter detta. ush.

MEN min dag har varit underbar! gick upp 03.50 & grattade mamma med att sjunga ashögt, ge lite presenter & ett glas påskmust, sen satte jag på eldkvarn på cirkus & stycket där lars winnerbäck är med på högsta volym ; )
jobbet gick jäkligt segt. våfflorna var goda, sen gick jag & anki en liten tur i solen som två bävrar, pratade chillade & gungade! livet alltså.

nu är jag nyduschad, måttligt irriterad & jäävligt trött. så tänkte se djungelns drottning för att få mig ett litet skratt : ) godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar