lördag 17 mars 2012

Cdon, you got my heart

filmer till mig själv, ni vet brudfilmer is the shit! har inte sett the proposal eller bright star! kommer lipa sönder till bright star... 4 sure. 69:- för dubbeldvdn & 19:- för den andra.
Lite filmer till mina föräldrar, en romersk action film med channing tatum mmmh & sen svinalängorna som sägs va jävligt bra! eagle är blu-ray & kostade 13:- den andra kostade 19:-
& tillsist första säsongen av Pretty Little Liars, har bara sett några avsnitt innan men hey, man ska ju se allt? 199:-

Hej i mörkret. köpte detta ovanför på cdon.com fan va jag älskar den sidan? allt detta ovanför för 250:- hehehehe. 13års jubileum + att jag hade 50kr rabatt check + fri frakt! wiiiihuu. glad tjej somfan det gäller ju att fynda liksom.
nu har jag så ont i magen så att sitta framåtböjd är det enda som hjälper, därför ska jag ta & locka håret till oc i brist på annat! älskar slappiskvällar. kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar