tisdag 6 mars 2012

Making my own stuffs

Idag skapar jag smycken! har fallit för "festival-smyckena". är ju hyfsat kreativ av mig, gör ju om lite allt möjligt osv.. köpte massa pärlor osv i fredags ju så nu fick jag minsann sätta igång : ) first out är varsitt halsband till mig & anki med våra namn, sen ett pacman örhänge! hehe bästa, & jag måste erkänna att jag fick fan googla för att se hurfan man skulle pärla... fyfan rätt svårt ändå : / men ska stryka 2 mario svampar, 1 cupcake & en keyboard. kanske så att ni får se senare : )

så dagarna här innan då? jo i söndags efter att han dragit så vart jag så satans trött, så somnade vid 9!!! gött. sen igår åkte mamma & jag lite impuls till Kalmar efter jobbet, köpte ett motionsband, hehe jajemen, sen åt vi på Thai Silk mmmh! drog hem & så kom anki & hälsade på, förbättrade på min dipdye men seriöst, kan inte få blont hår på höger sida : O fack.
idag har jag minsann inte sovit mycket, satte igång med pärlorna & ah. var hos sjukgymnasten efter jobbet, hon var minsann stolt över mig så fick lite grövre övningar : ) yay. kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar