fredag 16 mars 2012

You spin my head right round

känslan av det där ruset vill jag gärna känna igen! idag tror jag dock att det blir nyktert : / sadly but true! sitter & degar satan med en latte i handen atm! tänkte duscha eller något liknande snart.
igår gick jobbet fort, jag fick massage också så jag är fan helt jävla totalt mörbultad i ryggen. men lika glad för det är jag. efter jobbet igår så drog vi till rassle stugan för att kolla lite film : ) så jag tim jozsef malin & anna slog oss ner på mys-övervåningen till Gudarna måste ha varit tokiga 2. hahahah fan jag älskar dom filmerna, så jävla roliga! längesedan jag skrattade så mycket som igår!
sen efter ett antal avsked med tim som snart drar till stockholm, så var jag hemma vid 3 tiden tror jag! men somnade inte fören halv 6 tror jag...
idag har jag också lovat att dammsuga hela huset... sen ska jag på dejt så ah! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar