onsdag 7 mars 2012

Having a really nice day i the city

omg, så trött jag är...
somnade lagom tid igår efter massa pärlande. blev fin fina grejer!
idag jobbade jag ihjäl mig som vanligt, bokade även massage tid mmmh! skuldran har fuckat ur igen : ( men efter jobbet fick jag minsann skynda mig, tog tåget 14:25 till Kalmar för att möta upp Madde : ) gav henne den försenade födelsedagspresenten, vi åt oxfilé pasta i krämig sås & snackade i 2h, suuupermysigt. Gillar minsann att prata med Madde, allt är så lätt : ) sen tog vi oss en liten runda i butikerna, fick med mig två pimp armband & så avrundade vi med en liten chokladmilkshake innan mitt tåg gick : ) så kom hem halv 7 dödstrött.
ska snart ta en avokado, göra en fläta sen faceplanta i sängen : ) KRAM

& förlåt för den dryga uppdateringen, men är SVIN trött men imorgon ska jag bjuda på lite bilder från shopping, pärlsmycken & musiktips : ) för då är jag fri efter jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar