söndag 25 mars 2012

I give you guys my life in pictures

hej gårdagen blev riktigt lyckad! hade askul & träffade alla fina roliga människor : )
idag var jag bakfull som en åsna, jävla sprit. men vi begav oss mot kina restaurangen efter lite soffhäng! asgött. sen satt vi länge & väl i solen & chillade innan 5 tåget kom.
sen vandrade jag hemåt i solen & direkt när jag kommer hem så ringer anki, så satte mig i bilen & drog till henne sanna & anna. lagade våfflor & snackade! gött gött.
tänkte bjuda på ett härligt gäng bilder från igår & idag. älskar min telefoooon! så nu jävla ska ni få bilder : D godnattis & kram

finfrukost med mina finaste föräldrar! spacklade ansiktet inför kvällen.
fotade med min röda mamma ; )
första glaset för kvällen!
mitt sällskap på förferren : )my boys @ o'learys
frukost i äkta issa-anda!
innan mitt tåg kom : )de fina våfflorna som anna & sanna grädda! & tillsist, tranan hade hängt lite hos mig inatt ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar