lördag 17 mars 2012

I've done some shoppin'

Godlördag där ute!
igår promenerade jag bort till anki, sen åkte vi till zeljka som hade gjort tacos till oss : ) tog en flaska rosé där till lite musik osv, sen körde hon oss till amigo. dansade till stängning tills svetten rann, blev en lugn kväll typ 3 öl men de va gött! somnade skönt hos anki sen.
idag vaknade jag alone i ankis säng, satte på datorn & kollade top model, sen promenerade jag bort mot hennes jobb, köpte presenter & så drog vi & käka pizza : ) samt körde förbi hos pontus & sen zeljka! & nu är jag hemma i min sköna säng! ska avverka några avsnitt O.C, har shoppat en hel del nu online! bl.a. ringen på bilden! tänkte egoboosta mig lite & unna mig den efter denna tuffa vecka som jag ändå klarade av : ) så ja, diamonds are a girls best friend!
ska visa allt det andra senare!! blev endel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar