fredag 19 mars 2010

Feber

God eftermiddag!
Jobbet gick bajs. Mådde sämst, feber is the new black you know. Nej men har kallsvettats & jobbat röven av mig på alla avdelningar typ : O Men det har varit roligt ändå : ) allt funkar med Anna. Käkade faktiskt i lunchrummet ; ) gick fruktansvärt bra. Haha...
Åkte bil med Jonathan idag istället, men gick hem med mamma : ) mina fötter är helt ömma nu. BLÄ.
Sitter i sängen & myser, mor&far drar snart & då blir jag ensam heeeeela kvällen : D FAN VA GUTT. mhmhmh. Blir myskväll för mig själv, chips & tacos i ensamheten. Det gillars.
Dessutom är de premiär för Så Ska Det Låta & senare är det National Treasure! Awesoooome ; )
Dock kommer min jävla slemhosta reta sönder mig! Åh.
Men slänger upp veckans babe snart ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar