söndag 7 mars 2010

Vad hände?

Mycket snack lite verkstad... mmh det stämmer nog va? Jappjapp.
Jag ler. Hånler. Tycker det är roligt... ha-ha!
Mina arbeten är klara KLARA, samhällen är inskickad & rapporten är klar. Ska bara skriva ut den sen så lämnar jag in den imorn. Känns Jävligt gutt att vara klar 12dagar innan deadlinen.
Feeling proud.
Vet bara inte vart jag ska vända mig längre? Känner mig så jävla tom? På vad?
Well, i don't know. Vad ska man lita på?
Hm. Jobbig söndag? Skola imorn. Inte så jävla nice kanske : ( asså.. whats up?
Nehe, får ta ett talk med Anna imorn. Då blir de kanske bättre.
Eller ett call ikväll. We'll see. Tittar på Cougar Town reprisen. Så jävla bra.
Ikväll blir det "spa kväll" för min del. Kanske det lugnar ner en från allt?
Åh jag vill bara bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar