torsdag 18 mars 2010

What a day

hejhej hemskt myckethej.
Vilken dag... jag dör. Gick ju till jobbet med Jonathan vid kvart över 7... jisses.
Kändes typ som om jag var på väg hem från en fest eller nått. Jobbet var chill i alla fall, dock blev det lite problem i matsalen, men ah. Vi får se vad ska sker.
Drog i alla fall till körskolan efter jobbet med Anna : ) så nu har vi äntligen skrivit in oss! Haha. Dock hade Anna liiiite problem, men hoppas att Rune löser det.
Därefter så gick vi & shoppade present till mor : ) himla fint faktiskt. Ska använda ena själv ; ) häh,
Därefter drog jag till Ica, träffade Nysis så pratade lite med henne : ) sen kom mor & så åkte vi på möte. Var hemma typ kvart över 7..... D-Ö-D.
Så slängde i mig lite mat & sen hopp i sängen & se halv åtta... så nice! Blir till att gå imorn med, förhoppningsvis så följer mamma också med! Skoj. Bjussar på lite bilder. Kändes ganska tråkigt här nu ju : ) puss&kram, nu ska jag ner & se Troja!Mammas present : D huuuur fint omslag som helst, den där Kalle är inte dålig han.
Tänkte visa bild på min stackars mobil som fick lite stryk i helgen : ( han förlorade toppen & pekpennan! Huameja.
Ser helt retard ut nu ju...& lilla pekpinnen är gone with the wind.
Mysis med massa ljus till Troja! Tjo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar