lördag 20 mars 2010

Musik för fasen

hihih! sitter & lyssnar på musik (för första gången på hela veckan - helt sjukt)
Är superglad. Har halvstädat rummet, ska bara ta & flytta en liten möbel, därefter ska jag damma lite tror jag : ) måste bli klar till 21.00 för då jävlar! Ja jävlar.
Dricker lite vitamin well care & mumsar chips (a) underbart att äntligen kunna äta dom. Haha. Helt sjukt egentligen. Imorgon ska jag till Kalmar tydligen : D bara sådär! Love it.
Hiih. Kanske hittar mig ett par "riktiga" skor som pappa säger. Alltså gympadojer på hög nivå. Måste ha något vettigt att prommenera i samt jobba i. Kan ju inte slänga runt på min kängor dag in & dag ut. Föresten så är jag 1 skjorta rikare (a) visar kanske senare ikväll! Puss på er

The Green MileEn dag anländer det en jättelik svart man till delstatsfängelset där Paul Edgecomb är chef. Han är dömd till döden i elektriska stolen för att brutalt ha mördat två vita småflickor. Paul känner särskilt intresse för denna fånge, som inte visar några som helst tendenser till ett våldsamt beteende. En dag händer något mycket underligt. Något som liknar ett mirakel. Baserat på en Stephen King-roman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar