torsdag 25 mars 2010

Långt

Sorry för crappy update.
Men hade fullt upp igår. Skolan var dryyyyg. Gjorde ett prov som jag satte alla rätt på, var klar på 15min. Så hade håltimma från 08.45 - 14.10 skööönt. Haha nej. Fyfan.
Vi kirrade i alla fall ihop svenska uppgiften & sedan kirrade Anki & jag våra ledighetsansökningar : ) awesome. På denna vackra håltimma hann vi också att bestämma oss för utgång. Allt kirrades nice.
Tog 15 tåget hem & Anna & jag gick till Olivia & hämtade ett tågkort. Sen vandrade vi hemåt. Satt & åt & sen duschade vi (var och en för sig då) började fixa oss & drog till Johan runt kvart i sex & började dricka. Satt uppe på taket & myste i vårvärmen. Härligt.
Sedan så jävla, då kom vi igång, volymen stod på max i helaaa jävla anläggningen : P haha. Men fan va kul vi hade. Störtnice förfest. Den var bäst på hela dan.
Åkte in till Kalmar med 21.35. Först glömde jag min kamera, då fick Elinn komma med den. Sen glömde Anna sitt pass. Så Johan fick springa från Micke & upp & kasta ner det : P haha. Stress.
Mötte upp några av killarna på tåget & så blev det KM. Rätt drygt men nice. Lakrits shot (L) kärlek på den. hihih. Därefter drog vi till Bistro. HAHA helt dött. Jag dör. Så lame. Diana & jag drog & käkade på Corner, eller hon åt. Jag äter inte.
Christer kom vid kvart i ett & efter många telefonsamtal & press så åkte vi vid 1. Var hemma supersnabbt. & Anna fick sova här. Så mysigt.
Thats it : D TACK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar