söndag 28 mars 2010

Packar som fan

Godmorgon.
Vaknade vid kvart i ett. Sjukt skönt.
Har faktiskt hunnit packa på denna lilla tiden. Ska bara vänta på det som tvättas & torkas. Sen jävla. Hhaha. Kan säga att det är tur att jag har en stor resväska. Haha. Hade aldrig fått plats annars.
Funderar på vad jag ska hitta på idag, men kom på att jag faktiskt måste fortsätta packa & sedan färga håret : ) måste ju se snygg ut. Frågan är bara vad jag ska ha på mig imorn i skolan med tanke på att typ hela min garderob ligger i resväskan. HAhah. Well.
Nu sitter jag i Jonathans rum & funderar ut hur man kan möblera det på bästa tänkbara sätt. Han är däremot inte samarbetsvillig om hur det kan se ut. Haha.
Jaja, nu ska jag gå ner & vara social mor farmor&farfar. Ska nog få mig en liten slant i think.
Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar