onsdag 3 mars 2010

Tänk innan du talar

Tjatja!
Nu sitter jag är i min übersköna säng & kollar igenom min mejl. Ska rätta rapporten sen har jag simmat iland ^^ eller hon skrev så. Hon skrev att jag skulle kolla över kommentarerna & sedan känna mig nöjd ; ) awesome. Dock är det lite att rätta.
Skolan va chill i alla fall. Mötet gick bra & svenskan gjorde vi inget på, drack kaffe & åt macka istället. MUF var hos oss på samhällen & visst, Niklas var funny, men mitt intresse dog när han skämtade om läkares jobb, liksom... "jag skulle aldrig vilja bli läkare liksom: du har halsfluss, du har halsfluss, du har halsfluss, du har cancer & kommer att dö, du har halsfluss, du har MS & kommer att dö..." Vem fan vill sitta & skämta om det? Åh, blev så less. Idiot.
Men åkte i alla fall hem halv 4 med Diddi + Madde & Lalle. Så det var rätt skönt att komma hem vid 4 typ istället för nu.
Ska bara sitta & småplugga lite nu & så får jag se va som händer. Är ju jäkligt fint väder idag med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar