lördag 13 mars 2010

Var det fest igår eller?

haha hallå eller : P
Gårdagen var asnice, verkligen : ) hade huuur kul som helst, antar att det är VMG man ska tacka för det? : ) de stod också som segrare i rugbyn, både killarna & tjejerna! Så grattis : )
Jag & Diddi peppade på läktaren.
Tjejerna var duktiga & gav VMG motstånd : P Dosan plockade en efter en i försvaret & var awesome! Ankbitcha var the truly ankbitcha & blev utvisad ett x antal gånger! Haha : )
Drog & förfestade hos Anki & sen runt tolv eller nått så drog vi till Amigo.
Var sånt drag : ) huuur kul som helst.
Blev dock slagen, eller jag blev inputtad i ett handfat STENHÅRT av Stefan. Fyfan... sen när han kom ut så bara: asså förlåt issa det var inte meningen (?), säg inte till nån att jag slog dig.
Hm. Killar. Aja, det sitter i alla fall ett fint blåmärke på min högra sida.
Kvällen var aweeeeesome, hur nice som helst. Dock så tappade jag mitt ID, satt ute med Hampe & letade överallt på mig. Sen kommer Jesper & säger att jag har tappat det & att Lalle har tagit hand om det : D VILKEN ÄNGEL.
Så det var bara upp i baren igen & dansa : D wohooo. Det stängde vid 2 så stod ute med Hampe, Luke & Sjöblom. Var ute & gick med Tyson & sedan struntade jag i efterfesten & gick lite med Viggo : P dissade dom & gick till Robert & sa hejdå till Elinn, sen kom mamma : ) mmh!
TACK ALLIHOPA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar