måndag 1 mars 2010

Ny bil

Tja!
Very bad update men jag somnade i soffan när jag kom hem. Sen kom pappa & sa att vi fått nya bilen idag : ) yummi.
Fast ah, den måste tvättas & nått mer så typ på torsdag kan vi köra & brumma med den. Dock är det lite synd att vi inte ska ha den andra bilen mer : ( jag som gillade den så himla mycket. Så stor & luftig där bak vid benen. Menmen. Bara pappa är nöjd så.
Skolan var chill. SAKNADE ANKI. dock. Gjorde ellära prov som var G prov eftersom man bara kan få G i den kursen. Fick 18.5 av 21p blev jävligt nöjd : D eftersom ni vet hur mycket jag pluggade igår? Hm
Bussen hem, somnade 2 gånger. Heh. Asskönt. Läste även lite bok också, har kommit långt. Heh.
Pappa hjälpte mig att plugga lite här nu men ah. De gick inte så jäkla bra, synd för jag pallar inte låta de gå... : ( well.
Får väl ta & gosa ner mig i sängen nu & hoppas på att svaren på frågorna bara ploppar upp. (väldigt otrovärdigt) haha. See ya mates!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar