söndag 28 februari 2010

Pappa test:

Vad heter han? Jörgen Melkersson
Hur gammal är han? 44 i April (normala åldern) & 30 i November (efter sjukdomen)
Vilken hårfärg? Jag vet inte riktigt, men tror det är mörkblondt/ljusbrunt eller nått. Han är alltid snaggad : P
Är han stark? Världens starkaste person. Kanske inte fysiskt ; ) men psykiskt.
Vad jobbar han som? Oljeförsäljare eller aa åker & säljer massa olja i Sverige & utomlands osv. på Exxon Mobil Oil
Vad gillar han mest att göra? Typ vara med familjen & kolla på fina bilar som går snabbt som fan, haha : )
Vilket är hans favorit djur? Tror inte riktigt att han gillar djur ; ) haha. Plus att han är allergiker
Brukar han sjunga? Visst det, om somrarna när vi åker caben så sjunger han till Scooter, när han skjutsar oss till fester är det Doctor Doctor ; ) & här hemma sjunger han Robbie Williams för mamma : ) & i smyg sjunger han på White Lies svinhögt i bilen...
Vad är hans favorit mat? Typ vanlig svensk mat, hahah ne men typ min pasta & baconröra & sen kroppkakor.
Vad är det bästa du någonsin har fått av honom? Kärlek? Vad är det som slår det? Sen hans halsband under sjukhusperioden & om man bortser från sånt så är det nog Burberry parfymen : )
Gillar han godis? Mjaa han äter hellre popcorn eller nötter tror jag : ) men han gillar lakrits godis minsann!
Älskar du honom? Som fan! typ jävligt mycket mina vänner! Min pappa är bäst : )Sommaren 2008 när pappa låg sjuk i cancer helvetet : (
Usch. Längesen jag tittade tillbaka på detta. Även om jag alltid bär med mig det så visa jag aldrig det. Tänker alltid på det, alltid. & det är sjukt jobbigt. Så jävla jobbigt. Tårarna faller för jämnan nu för tiden tycker jag : ( men jag älskar honom lika mycket nu som då som innan som aah. Alltid,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar