torsdag 18 februari 2010

Jag dog...

Läs rubriken.
Jag dog & har fortfarande inte återuppstått.
Vet ni varför? Det är värme i hjärtat.
Vet ni varför? Jo för att nostalgin knackade på min dörr.
Vet ni hur? Jo min spotify lista är galen nu.
Såhär ligger det till... när jag var liten (typ 12-13 kanske) så tog jag mammas gamla tonårs kassett band & lyssnade på det. Jag var så jävla glad när jag lyssnade på låtarna. Det är de enda låtarna som veeerkligen betytt något. Verkligen. Jag menar det.
Dock visste inte mamma vilka det var eftersom det var typ 30år sedan hon gjorde bandet. Men nu har jag funnit dom : ) The Pinks! Så nu delar jag med mig av vad mitt ungdomshjärta fylldes med.

The Pinks - Superman

The Pinks - Helena och jag
The Pinks - 12 23 05 <-- sök på spotify Noice - Du lever bara en gång
Noice - Ut i natten
Noice - I natt e hela staden vår

Visst Noice har jag lyssnat på : ) men The Pinks!! haha ni får lyssna. jag ska gå & smälta lite till. Hahaha ååh, när jag sökte på dom. Inte direkt det jag hade tänkt mig ; ) små småååå people! Typ barn . Haha så sött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar