söndag 28 februari 2010

Tack mamma

Börjar redan nu.
Mamma hade köpt lite saker till mig (a) hihi. Bl.a. en bok, en parfym & tre nagellack. Haha. Så jävla nice är hon : ) blev jätte glad. Parfymen luktar jättegott! Mmmh. Kan ju också meddela att jag har fått missfärgningar på mina naglar : ( undrade när de skulle komma... så nu är de lite gula. Menmen. Jag får bara måla mer nagellack, som jag har längtat. Har varit utan nagellack i en vecka nu : O bara sett de fula halvgula naglarna. Så nu ska jag börja använda genomskinligt lack under.
Ska lägga upp musiktips senare idag också tror jag!
PussDen nakna sanningen Av Linda Rosing! Verkar skitbra. Handlar om hennes liv, hennes bröst, hennes våltäckt, liv med ny nasist. Allt. Deep. Parfymen är Paris Hiltons & luktar nått som fan gott. MMMH.Vill inte vara sämre på nagellacken, ett rosa skimmer, beigt & svinsnyggt mörkgrönt lack med glitter i. Här skall de börja målas ! TACK MAMMA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar