söndag 28 februari 2010

Pictures

Okej, jag ska tipsa lite nu, men bara 2 låtar.
2 riktigt jävla awesome låtar verkligen. Power!!!
Är så sjuk trött, uhuhu. Blev lite lack innan, alla går ju förfan runt i den där gråa gina tröjan med kedjor på axlarna. Så jag har bestämt mig för att aldrig använda den. (&nej, jag har inte använt den än) så får lägga över kedjorna till nått annat & pimpa den istället. Åh. suck säger jag bara.
Anyway, fick chokladtårta innan : ) det var gott. men åt bara pytte eftersom de va så jäkla mycket choklad. Men asså tänka sig, jag kommer hem från en resa, får 7 grejer av mamma, chokladtårta & imorn ska jag få present av Anki : D wtf? jag gillar't & på lördag ska jag till Växjö & shoppa `` har saknat det... men ska åka in för att hämta min klänning... finally. Sen ska ja äta sushi, har varit rå-sugen på det aslänge nu (aahha rå...) hhah nej nu ska jag plugga!

Musiktips:
Rise Against - Hero of war
Shout Out Louds - Fall hard

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar