tisdag 2 februari 2010

Går mot strömmen

Jag går mot strömmen istället för att följa den!
Jag kollar inte på paradise hotel ikväll. Tyvärr kollade jag inte igår & visste inte riktigt att det var finalen ikväll. Så då funkar det inte... jag kan inte se finalen om jag inte ser avsnitten innan.
Suck. Hehe.
Men jag vet ändå vem som vinner! Så ah.
Istället tar jag & kollar på Pelle Svanslös & läser lite med JW. Hehe. Det är fett nice.
Snön utanför mitt fönster är inte lika nice, vafan? En sak är säker i alla fall, jag ska inte cykla imorn. Jag gör fan inte det misstaget.
Jaja, lång dag imorgon. 8.35-17 ska faktiskt på rugbyträningen. Yihu?
Fast får se om jag kan spela, mitt ben måste återhämta sig bara. Har nämligen problem med min muskel & det är inte nice. För jag kan knappt gå, värst med trappor. Huameja.
Natti i alla fall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar