torsdag 18 februari 2010

Mobil....

Säger bara en sak: fitt mobil.
¨Kan inte lägga över mina 2 jävla bilder : S dom finns liksom inte med när jag lägger över bilderna. Men dom finns i mobilen... åh blir så lack.
Kom hem från fenix för 40min sen typ. Hade djupa & bra diskussioner med Jonathan minsann. Dock snöade det jävligt mycket & var skitjobbigt att gå med tanke på att jag bara gled runt typ | :
Fikat var gott i alla fall.
Hoppas på att Diana kommer sen också : ) hehe. & lämnar lite saker förhoppningsvis ; )
Kan ni fatta att jag åker i övermorgon? Hihih. Oj, denna tjej måste packa...

Slänger in en bild på oss tjejer för ett tag sen : ) vilka tider de va... shotta innan skolan, dricka i skolan, trycka upp gräddbullar i ansiktet i skolan, dansa lena philipssons stångdans mm. Diana, Jag, Madde & Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar