söndag 14 februari 2010

Ingen skrattar

Jisses så trött jag är. Klockan är lite efter åtta & jag har inte pluggat till provet på tisdag...
Jag borde, men har inte. Suck
Däremot har jag lämnat bussen, kollat på snövit, målat naglarna samt dekorerat dom & ätit scones. Yiihaa.
Haha. Familjemys på söndagar är minsann asuuuuum. Hihi. Fick dessutom en till present av mamma (a) hon är för gullig hon. En silverring med stenar i, formen Stjärna. Bara för att jag är så duktig i skolan : D hihi (L) Söndag = chill, imorgon är det sovmorgon till tio. You've got to love this.
Två awesome låtar också:
Regina Spektor - Laughing with
så jävla bra låt. klockren sång. ingen skrattar åt Gud på sjukhuset eller när det är krig.
Adrian Lux - Strawberry
eftersom det är alla hjärtans dag så tillägnar jag denna till min enda & mest underbara älskling
Ringen från mamma : ) love

Alla nagellack, visste inte vilken färg jag skulle ha. Haha. Dock blev jag besviken på den sista. Syntes ju inget : O

Fick bli de guld bronsiga med detaljer på varje nagel : )

Scones är den bästa kvällsmaten som finns (nästan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar