onsdag 10 februari 2010

Balklänningen

Åhåhåhåhå fick reda på att min klänning har anlänt till Växjö : D vill in & hämta den nuuuuu!
Hihi. fick ju reda på balen idag också, vad vi ska äta, vad det kostar osv. Hihi.
Härligt ju! Studentmössorna kommer troligen snart också minsann. Jisses.
Sedan fick jag reda på att jag har sovmorgon på måndag också nästa vecka ; ) till 11.25 lovely.
Fan va nice! Riktigt bra vecka innan jag draaaarrrr.
Nu ska jag kolla på Andra Avenyn från förra veckan & idag. Ska mumsa på en naturilett drink & kanske, bara kanske, skriva på rapporten. Har inte fått in tekniken ännu ... : /
Jaja. Är glad för balklänningen i alla fall : D nu återstår det bara att se närfan man kan ta sig in till Växjö också...
Puss&godnatt

Föresten så tycker jag att det kan trilla in fler kommentarer......

Bjuder på lite bal bilder från 9an. Herregud. 3år sen nu.

Amanda, Anna, Jag, Anki & Sanna

Kusintrio : )

Olivia & Jag, haha herregud så man såg ut!

Madde, Amanda, Anna, Jag, Anki, Sanna, Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar