tisdag 2 februari 2010

Helt awesome dag

Tjaaaa!
fan jag är på skitbra humör. eller ah.
Har haft en suverän verkligen toppendag i Kalmar med Anna. Seriöst. Var klockren.
Tåget var i och för sig försenat från 10.22 till 10.45 & sen fick vi vänta 10min i Nybro. Men vad gör det?
Handlade en jäkla massa känns det som! Hittade presenter till vår Diana : ) som btw är typ asnice presenter. Woho. Gutt ju.
Sen åt vi självklart på sushi. Första gången för henne & hon njöt verkligen. SKITKUL att äntligen nån av mina kompisar kan äta sushi med mig. Annas uttryck: "det är så gott så de knullar i munnen på mig". HAHAH. love.
Tog 15.53 tåget hem & pratade med Anna.P härligt ju. Sen kom farfar & hämtade mig på stationen. Skönt att slippa gå hem. Ska fota grejerna nu sen får ni minsann se ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar