onsdag 3 februari 2010

Nagellack & Paradise

fan. lol vad det snöar? det är inte kul : (
har kollat klart på pelle svanslös nu. Tänkte se Paradise hotel nu. Trots att jag vet hur finalen var & allt. Menmen. Ska försöka sova också faktiskt, är riktigt trött. Benet gör ont & magen är riktigt ond. Så jag blir liggandes i sängen. Hoppas på lite mys med JW med : ) hihi.
Drar upp en bild på mina nymålade naglar från igår : ) dock spillde jag lite nagellack på mitt påslakan : ( & med tappra försök att ta bort det med aceton(?) så misslyckades jag...
just det, glömde en grej, fick utslag på ringfingret & lillfingret idag : O bara sådär, vetifan va det kan va, & de visste inte sjuksköterskan heller. Så fick nån jäkla salva jag ska smörja med. Suck. Det kliar i alla fall & är rött & uppsvullet. Uschameja.
Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar