måndag 8 februari 2010

Klarvaken & musiktips ffs!

Well, eftersom jag ändå är vaken & var dum nog att somna innan på eftermiddagen så kan jag ju musiktipsa lite till. Visar lite vad som rullar på min spotify.
Sedan kör jag igång den gamla godingen "Road trip" på VHS, de ni...
Skall städa lite på mitt rum också, ibland önskar jag att jag bodde ensam, så man slapp vara så jäkla tyst. Hm, kanske ska skippa sovandet inatt? Ja. Det vore väl klokt för stunden men inte för morgondagen.
För imorgon börjar vi med elläran... suckisuck. Musik var det va?

Maxïmo Park - Book From Boxes

Broder Daniel - No Time For Us (Acoustic)
John Frusciante - The Past Recedes
Kings Of Leon - Cold Desert
Sufjan Stevens - To Be Alone With You (Acoustic)
(fanns inte på youtube men sök på spotify)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar