torsdag 4 februari 2010

Bad day = /50?

Now that I've lost everything to you

Dagen började fett dåligt, Jonathan slet upp min dörr 1 min efter att min klocka ringde & skrek att jag skulle upp : ( blir på riktigt bra humör då ju..........
Seg dag som tusan. Har så f****gt ont i benet : / vetifasen var det är men en sak är säker, jag MÅSTE vila upp det minsann. Annars blir de ingen rolig resa för mig : ( åker ju liksom om 16 dagar...
Åhå.
Så idag chillar jag... skitmycket. Kanske tar tag & städar ur garderobfan. Men det får vi se.
Något måste jag göra i alla fall.
Får se om jag hänger med släkten upp till Huvudhult inatt, min moster fyller 50år imorgon så vi ska upp dit vid 12 & dricka champis & fira henne lite. Stora festen är på lördag.
Dosan skar sig inne i panten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar