måndag 8 februari 2010

Fuckin' snow

Jag önskar jag vore piggare. Så jag orkar mer.
Varför ska man bli pigg när man ska sova på kvällarna men inte på morgonen & dagen?
Skolan var i alla fall grymt seg. Cyklade idag, hade is på benen : O jovisst. Min cykel skvätter upp snö & det fryser eftersom jag cyklar snabbt. Så var iskall & blöt. Tåget var försenat som fan så gick upp till Johan & värmde. (som föresten är i linköping & opereras)
Sen bara chill dagen lång. Började med vår ellära idag också. Drygt.
Tog bussen hem & ah, mina ben var lika snygga nu när jag kom hem som de va på morgonen. Så imorgon åker jag bil!!! Helt klart.
Ligger & lyssna musik nu ska försöka sova lite tror jag. Sedan ska jag ner & handla. Helt klart.
Är sugen på kexchoklad... mmh,

retard snö & cykel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar