tisdag 16 februari 2010

Jag vill åka skidor. typ nu.

Jahopp, det har gått typ 2h. & jag har bara städat ur garderoben lite (a) hehe. Blev hungig, mtv lockade, skidresan lockade så var tvungen att testa min outfit lite (a) haha. Kunde inte låta bli. Jag är så PEPP. Det kommer bli så jäkla nice. & självklart ska jag försöka blogga där uppifrån också. Mest för att mina kära föräldrar kan se hur vi har det : ) men då måste pappa fixa de trådlösa bredbandet till min dator : ) & för tillfället är han bortrest. hm.
Hihihh. Peppar med denna låten.


Japp japp, såhär ska jag se ut när jag hoppar runt i backarna : D

3 kommentarer:

  1. så grannt =) man vill ju knappt åka omkull i sån fin outfit!

    SvaraRadera
  2. Haha ne det stämmer! Men du vet att jag kommer trilla... haha. Vi ska ha minst lika kul som senast i snowboard dalen ; )

    SvaraRadera
  3. ohjja det kommer bli ännu bättre minsann :D

    SvaraRadera