fredag 5 februari 2010

50 år : ) &shoppinG.

Goddag. Kom hem för en 20min sen...
Riktigt skoj dag på jobbet faktiskt : ) har gått väldigt snabbt. Städade lite på morgonen samt tog hand om frukten. Sen blev det smörgåstårta på frukosten. Därefter hjälpte Anna & jag Johan i charken. Usch : ( skulle fixa lövbiffar... fan va jag hatar de. Höll på att spy & gråta... är det nått jag ogillar så är det att se köttet så.
Det gick snabbt i alla fall & jag överlevde.
Drog på lunch, mötte upp Ankica där också.
Sen tillbaka & plocka upp varor. Gick rysligt snabbt & vi hann faktiskt 3 vagnar tror jag. Score!!
MIN BH GICK AV : O : O ja alltså bygeln gick av på mitten & stack mig som fan : ( buhu.
Mamma & pappa kom vid 4 & så gick vi till Gea. Eftersom de gått i KK så var det utförsäljning. Hittade faktiskt en hel del, sen fick vi ännu billigare än vad vi skulle (a)
Därefter gick vi till Fenix & fikade. Gott med lite kaffe, satt där en stund sen började vi vandra hemåt.
Friskt men kallt...
Ikväll blir det till att chilla & sedan fixa garderoben lite kanske : ) är på riktigt bra humör. & just det, jag måste färga håret ikväll (a) Fest imorgon.
Grattis moster/gudmor på 50års dagen!!! : D
Köttet vi kirrade idag : ) Johans fina skivor, Annas fina uppläggning & vikning, & min fina inplastning & etikett.

Min maskin ^^ (inplastnings mojängen)

Haha världens sötaste slaktare!! Med köttet i högsta hugg. Tyvärr var vi tvungna att va såhär söta, tjocktröja, förkläde & keps...

Fika på Fenix, pappa på bild eftersom mamma satt brevid mig : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar