måndag 1 februari 2010

Tågförsening, snö, tv, kaffe


Såhär såg min cykel ut idag när jag kom hem : ( suck...

Första februari, 19 dagar kvar + en månad närmare sommaren!
Nu är jag hemma igen, eller, jag kom för 30min sen. Var så super sämst att cykla : S fan vad jag hataaaar snön at the moment. Kan du inte bara tyna bort? Snälla. Hela Sverige ber dig...
Det är jag säker på.
Kom i alla fall hem med snöiga och blöta ben+skor, hällde upp en kopp kaffe & åt lite risotto.
Det var nice.
Skolan var fan inte okej. Tågförsening från 08.06-08.42. Fan vad jag gillar SJ....... not.
Sen var vår jäkla handledare halvt snäll mot oss... ogilla som fan.
Så imorn går jag fan inte till skolan, tycker Kalmar låter bättre : ) japp, de får bli att dra dit med Anna. Hihi.
Nu ska jag krypa ner under täcket & värma mig, kanske ta en kopp kaffe & börja läsa Snabba Cash? Fast ska nog titta klart på Julens Hjältar ; ) jajemen. Har snart kollat klart (a) åh vad världen måste tjäna på min tv-räkning.
Haha.
Back to the real life nu va!

& såhär såg mina skor+byxor ut : (

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar